Bugün aynı şeyi sordum anneme sancı böyle bişey mi dedim 36+4 birazdan 36+5 olacak
30 dk kadar kasıldım yürürken kötü oldu yürüdükçe dışardaydım eve geldim hemen ama ara ara yürütmicek gibi oldu korktum baya sancı mı bu diye sorguladım kasığımda altımda garip bi ağrıydı sanırım doğum yakın diye ara ara vücut hazırlanıyor