Merhaba 20 aylık kızım var eskiden devamlı olarak aktivite yaptırır gezdirir ve ekrandan olabildiğince uzak tutardım sonra hamile kaldım ve riskli bir gebelik kanamalar felan oluyor hastanede felan da kaldım bu süreçte annem kız kardeşim baktı sonra hastaneden çıktım kayınvalidemde 2 hafta kadar kaldım kaynanam ve görümcem baktı tabi bu süreçte ekrana ve telefona aşırı alışmış duruma geldi baktım böyle olmuyor ayaklandım ve eve geldim bir süre ekran süresini azaltmaya çalıştım ağlama krizleri felan yaşadık şimdi yarından itibaren sıfır ekrana indirmek istiyorum ne önerirsiniz