Dün hamile olduğumu öğrendim doktorum sağlıksız olduğunu 1 hafta kendiliğinden düşmesini beklicez düşmezse kürtaj dedi ama bu neye göre karar veriliyor acaba ben adettim 2 gün önce hamile olduğumu dusunmuyordum dün karın ağrım ve kanamam vardı öyle öğrendim