Kızlar merhaba ben hamile kalmadan önce her gün düzenli mide çalıştırıcı hap kullanıyordum, hamile kalınca mecbur bıraktım fakat felaketim midem sürekli rahatsız şiş kusuyorum yemek yiyemiyorun vs dahiliye giden benimle aynı şeyi yaşayab varmı neler yaptınız yardımlarınızı bekliyorun