Egeninannesimerve Kızlar 37+5 haftalığım sancılarım oluyor son iki üç haftadır. İki üç gündürde vajinamdan ağrı giriyor çıkıyor böyle bişey yaşayan var mı ikinci gebeliğim
aden026 Egeninannesimerve 37+3uz bizde bugün ve son iki üç haftadır ve özellikle son bir haftadır çok oluyor benimde ağrı -batma hissi
Bendiyebiri_ Egeninannesimerve 37+3 haftaligiz ikinci gebeliğim benimde bugün aşırı bir batma ağrı var süre tutuyorum ama korkuyorum da sağlıcakla kucağımıza alalım
Egeninannesimerve Naznaz110 ay evet canım ya gerçekten yürürken fırlayıp çıkıcakmış gibi bir his ağrı batma hepsi var 😂
aden026 Egeninannesimerve evet ondandır diye düşünüyorum Çarşamba kontrolümüz var merakla bekliyorum bene doğum şeklimiz belli olacak inşallah …. Sizin belli mi?
Egeninannesimerve aden026 bende çarşamba günü gidicem normal doğum olucak ilki de normaldi alttan muayene edicek bu çarşamba doktorum açıklık varsa doğuma alırız dedi yoksa beklicez bakalım hayırlısıyla gelsinler
aden026 Egeninannesimerve hayırlısıyla gelsin bebisler inşallah, çatı muayenesi olacağım büyük ihtimalle bende merakla sonucu bekliyorum