Mrvemr3449 Şimdi baktım kalbi durmuş sanırım bu hamileligimden önce aynı şeyi yaşadım sizlerle herseyin hayırlısı kendinizi çok yıpratmayın Allah yine nasip etsin inşallah
Foreverr Hatice_11 inşallah duyarsınız kalp atışını ama benim bildiğim 9 haftaya kadar bekliyolar duymak için
Hatice_11 Foreverr özelde kürtaj dediler direk devlete geldim . Kan tahlili yaptılar ve USG çekildim 5.5 mm gözüküyor 6+2 ile uyumlu dedi kalp atımı yok dedi artık ne derlerse 😔😔
Elifff2112 Hatice_11 Rabbim hakkınızda hayırlı olanı versin keşke üzülmeyin canınızı sıkmayın diye teselli verebilsem ama yinede sıkıcaksınız en kısa zamanda bu duyguları en güzel en sağlıklı şekilde yine yaşarsınız umarım dua edin hep benimde dualarimda olucaksiniz 🌼
Hatice_11 anneoluyorum94 bende dayanamayıp almıştım o kdr üzülüyorm ki ve o kdr haklısınız ki dayanamadık söyledik hep eşimle ve çok pişman oldum . 5.5 mm gözüküyor ve 6+2 çıkıyor USG de bekliyorum Dr artık ne derse 😔
anneoluyorum94 Hatice_11 tamam işte geç döllenme gibi duruyor 10 gün sonra gidersen hem keseyi görürsün hem kalp atışını duyarsın sakın kötü düşünme üzme kendini güzel düşün 🙏🏻
Hatice_11 Mrvemr3449 amin inşallah devlete geldim smdi kan aldılar ve USG de 6+2 çıkıyor regl günümde göre 7+4 olmam lazımdı duydugumdan beri ağlıyorum o kdr çok istedik ki 😔 artık ne derler bilemiyorum
Hatice_11 Elifff2112 ya çok teşekkür ederim 🙏🏼🌸 umarım bunu da atlatacagim 4 gün sonra kalp atımı olmazsa kürtaj dedi
Foreverr Hatice_11 hakkınızda hayırlısı olsun rabb’im gönlüne göre versin ama ne olursa olsun üzülmeyin herşey rabbimden inşallah güzel şeyler duyarsınız dua edin 🤲
Hatice_11 anneoluyorum94 doktor 4 gün sonra gel dedi .7+ oluyorum o zaman. Of bilmiyorum biraz daha mı beklesem ki
Elifff2112 Hatice_11 bekle mutlaka biraz daha bekle lütfen bak bende 7+0 daha kalp atımı duymadim lütfen bir müddet daha bekle bol bol dua et
anneoluyorum94 Hatice_11 bekle canım sürekli aynı stresi yaşama 10 gün sonra git bence sonra güzel olacak merak etme
Hatice_11 anneoluyorum94 inşallah ya bir umut işte ne kanamam var ne birşey dua ediyorum hep Rabb’im duysun inşallah sesimi 😔🤲🏼🌸
Elifff2112 Hatice_11 bende haftaya Çarşamba gidicem kalp atışı için nende duymadım daha umudunu kaybetme kotuyu hic düşünme
Hatice_11 Elifff2112 inşallah kuzum Rabb’im duydursun . Sevinçten ağlamayı nasip etsin Rabbim günler geçmiyor sanki 🤲🏼
Zumra-nur46p Kızlar hastaneye geldim bebeğimin kalp atışlarını duyamadım şimdi başka bir hastaneye gidiyorum nolur dua edin nolur
Hatice_11 Zumra-nur46p kuzum inşallah duyarsın mutlaka haber ver bana Rabb’im yüzümüze baksın inşallah 🤲🏼