Sellennns 18 haftalık hamileyim ama bu sıralar adet olacakmışım gibi sancım oluyor ve belim ağrıyor bu durumu yaşayan ver mı normal mi
myangelson Sellennns doktora danışın enfeksiyon da olabilir farklı bir sorun da olabilir ya da normal olabilir, ne zaman gideceksiniz doktora var mı randevunuz yakın zamanda?
Sellennns @" myangelson 19 Ekim de detaylı ultrason var daha var ama cuma tahlil verdim sağlık ocağında kan ve idrar hiçbir şey çıkmadı değerlerim çok normaldi
myangelson Sellennns evet baya da varmış. Doktorunuz ozeldeyse bir mesaj atın değilse ne olur ne olmaz bir doktora gidin yakın bir zamanda muayene edilsin
myangelson Sellennns kendinizi çok yormayın mümkün olduğunca uzanın kabız olmayın bol su tüketin bunlar da etkiliyor geçmiş olsun