Kızlar merhaba bugün ikili test için gittim baktılar ense kalınlığı ve burun kemiği gayet normal çıktı istersen kan ver dediler ama sorun görünmüyor dediler vermedim bende. Ama bugün 12+0ım ama ölçümlerde 13+2 çıktı adet tarihine göre falan da hesaplamadı hangisine inanıcağımı bilmiyorum😅 Doktorunda ağzını bıçak açmadı cinsiyet söylememeye yemin etmiş😀