mimarilla Merhaba sat a göre 6+0 hamileyim. 3 gün önce kontrole gittiğim hastanede kesemizi ve nokta kadar da olsa yolk kesemizi gördük. 10 gün sonrası kalp atışını duymak için çağırmıştı doktorum ama dün rahatsızlanıp biraz ateşim yükselince bugün evime yakın olan bir hastanede kadın doğum doktoruna gittim. Muayene ettiğinde bebek oluşumu görüntüleyemiyorum yarın Beta Hcg testi yapalım dedi. Çok tedirgin etti beni. Ultrason cihazının kalitesinden fark eder mi böyle bir şey. Lütfen yardımcı olun..
babycom456 mimarilla evet canım devlet hastanesi ve özel fsrkediyo özelde bebegı gormustum devlette bebegı gorememıstı
aslyalm mimarilla ya bende 6+1 de gittim ama kesenin içinde yolk kesesi yoktu yani kagitta görünmüyor doktor 1 hafta sonra gel kalp atışını duyarsak kanını öyle alırız dedi
mervedmrcn Evet fark edebilir ilk doktor görmüş sonuçta siz tekrar bi randevu alın gidin hem kanda verin içiniz rahat etsin
aslyalm imcakir şuan kaç haftalık gittin mi bidaha doktorunuz bişey demedi mi bebek var veya yok flan?
Sumeyyee_ aslyalm doktorum yolk kesesi falan demedi ama haftaya kalp atışina çağırdı bu kesenin içinde görünen yolk mu oluyor
imcakir aslyalm hımmm benimki senin önceki attığın gibi cts gittim iki hafta sonra çağırdı Olumsuz bir şey demedi normal dedi ama tedirgin olmaya başladım Bi ultrasonda 6 hafta 1 gün birinde de 5 hafta 5 gün yazıyordu bilemedim 10 küsür dü kese
aslyalm Evet canim seninkinde var bebeğin besleneblcgi kese bu olustysa zaten boş gebelik flan değildir
Sumeyyee_ aslyalm 5 + 2ydi bu ultrosanda. mm olarak bir şey yazmıyor ultrasonda ama sol üst köşede 8cm yazıyor
aslyalm Sumeyyee_ ooo çok iyi ya valla ben 6+2 de gitmeme rağmen karından baktı göremedi keseyi bile alttan baktı sonra keseyi gördü bebeği olustran parçalar kesenin içinde dedi ama bebek var mı yok mu bişey demedi haftaya gel kalp atışlarını duyarsak kan isteriz dedi kanaamn ağrın olursa gel dedi ağrım var ama kanama yok
aslyalm Benim ikinci kurtajdi kalbi atmamisti birazda ona bağlıyorum ben hamilelik belirtisi olarak hiç bişey yok sadece göğüste ağrı adet doneminde de oluyordu
aslyalm Bebek gelişmiyor sanırım çünkü bebeğin gelismesi lazımdı ki haftaya kalp atışını duyayım ama daha gelişmemiş bile
Sumeyyee_ aslyalm anladım canım belki de geç olacaktır benim de kese dışında büyük bir kanama alanı var yarın kontrolüm var şu an ne durumda çok merak ediyorum