Kubra2222222 Kızlar acilll, 21+2 yim düne kadar yatınca harekrtlerini hissediyodum ama bu akşam az önce uzandım yaklaşık yarım saat çikolatada yedim tık yok tekmede atmaz bişey mi oldu acaba ya pfff
fairytale_ Kubra2222222 haftan için çok normal canım yorulduysan gun ıcınde belkı hıssetmeyebılırsın zaten bu haftada doktorlar tek tuk tekmeye tamam dıyorlar sag tarafına yads sol tarafına yatıp bıraz dınlen ondan sonra hareketlerıne bak canım kımısınde cıkolata ıse yaramıyor bende yaramıyor mesela
Kubra2222222 Ay sanırım bende de işe yaramıyor ya çikolata. Şimdi 1-2 tekme attı ama içim yine rahat değil 😢