Dkblz Heh aynen ben de aynı şeyi sordum ve aynı cevabı aldım. Şöyle ki başı doğum kanalına tam girmemiş oluyor sadece verteks gibi tepe noktası küçük bir kısmı yerleşmiş oluyor. Buna diyorlar doğum kanalına girmiş diye. Yoksa doğum kanalına girmesi direkt olarak, doğum başlaması demek