Herkese selam kızlar uzun bir yolculuğun sonuna geldim heyecanla meraklı acemliğimle her başım sıkıştığında bu forum‘da buldum kendimi 37. haftaya girdiğim ilk gün akşamı suyum geldi hastaneye gittim tek başıma eşim maalesef yanımda değildi sabaha kadar NST sancılar derken normal doğum yapalım dedi doktorum maalesef bazı sebeplerden dolayı korkumdan sezeryan istedim çok ısrar ettim …
daha sonra minik yavrum dünyaya geldi korku ve endişe ile beraber çok şükür şimdi beş günlük bir bebişim oldu🥹💛benim için her iki doğumda zor annelik zaten başlı başına zor şu an her gün onun bakımıyla onu acaba doyurabiliyor muyum öyle geçiyor Rabbim isteyen herkese nasip etsin bekleyen herkesin sağ salim bebişine kavuşmasını diliyorum🙏🏻🥹🤲🏻