Ben kpss grupları için kullanıyordum. Numaranızla kayıt oluyorsunuz ancak ayarları yapınca kimse numaranızı göremez. Kullanıcı id oluşturursanız herkes o id ile aratarak bulur sizi, numaradan bulmaya gerek kalmaz karşıdaki kişinin. Yani kimse tlf numaranızı bilmez.