Sumeyyee_ Selam kızlar bugün randevum vardı kesenin yanında büyük bir kanama alanı var haftaya 6+2′de tekrar kontrolüm var kalp atışını duymazsak büyük ihtimalle sonlandıracak 😔 basına gelen var mi
E_T Sumeyyee_ bence başka bir doktora daha görün ve hemen sonlandırma yi kabul etme 9 haftaya kadar yolu var bebek için benim ilk gebeligim öyleydi yatarak geçirdim ilk 3 ayı iğne ve ilaçla
Sumeyyee_ Gebeliğimi geçen hafta öğrendim Bir haftadır bu 3.doktorum üçü de kanama alanı olduğunu söylüyor. Hatta bugünkü kanama alanı diğer ultrasonlara göre daha da büyümüş gibi geldi bana