Elisaburcu bnde grip olmuştum taze zencefil,ıhlamur,karabiber kayanamış suya at canım demlensin varsa kuşburnuda koy,bir yemek kaşığı, soğuduktan sonra bardağa dök içine bal koy canım oh mis şifa olsun Bn çok kötüydüm bununla 3 günde iyileştim hergün yap iç mutlaka🙏🏻Bir de Boğaz ağrın varsa tuzlu su ile elma sirkesini karıştır (bir y k tuz)(yarım b elma sirkesi) günde 3 defa gargara yap,bide et suyuna yada tavuk suyuna tarhana yada mercimk çorbası yap bol limon sık şifa olur inşallah,bide kendine meyve sularını sık atom yap (greyfurt,portakal,mandalina,kivi,nar,limon)bi çok ilaçtan hiçbir farkları yok emin ol✋🏻