Aysezey 5+4 haftalıkken doktor keseyi gördü fakat bebek yada bi oluşum göremedim dedi. Normal bi durum mu yaşayan varmı?
Maviss718 Aysezey normal 6-9 haftalarda görünüyor normalde canım bekle biraz daha ben 7 de bebeği 8 de kalp atışını duydum
Aysezey Maviss718 aa daha var o zaman. Bende boş gebelik falan mı acabaa diye düşündüm öyle bişey varsa tabi ☺️ hayırlısı o zaman 2 hafta sonra gidiyim