Bende bugün 30 haftaya girdim fakat yürürken ara ara kasıga baskı şeklinde bir agrı oluyor genelde sabahları oluyo öğlene doğru geçiyor eğer kendimi çok yorar şampiyon tüm gün benimle oluyo agrı maalesef. Sebebi nedir bilmiyorum muhtemelen artık yeri dar geliyor olabilir bu hafta kontrol var sorucam doktoruma ama korkulacak bir durum değildir diye düşünüyorum ☺