yaasemin Kızlar 37+1 şuan su gibi akıntım var ikinci gebelıgım çarşamba randevum var ama acaba bebeğim suyu mu diye endişe etmeye başladım bu haftalarda olan ve aynı durumu yaşayan var mı acile gitsem mi acaba?