Ferihaaaa merhaba, 27 eylül cuma günü oğluşumu kucağıma aldım 😍 perşembe gece yatış yapıldı propess fitil ile başladık 8 saat sancı çektim 1 cm açılmam oldu. Daha sonrasında kendi sancılarım başladı ama yine açılma ilerlemedi. Doktorum da suni sancıyı istersen deneyelim ama sonuç alacak gibi değiliz dedi. Bende sezeryanı kabul ettim iyi ki kabul etmişim bebeğim kakasını yapmıştı bir saat daha geç kalsak herşey sarpa sarabilirdi.