Hazallsii Bende spinal anestezi aldım, kolay oldu, anesteziden sonra sondajı hemen takıyorlar hiç hissetmiyorsun, doğumdan sonra uyuşukluk geçmeye yakın çıkarıyorlar yine hissetmiyorsun. Uyuşukluk geçince hafif karın ağrısı gibi bir ağrı oluyor, hemşireler uyuşukluk geçene kadar üst giydirmiyor çünkü kanamaya bakıyorlar. Altına bişey seriyorlar ve sürekli onu değiştiriyorlar. Sondajda çıktıktan sonra üstünü giydiriyorlar, pedini felan hep kendileri takıyor. İki kişi koluna giriyorlar ve destek alarak kalkıyorsun yataktan yavaş yavaş karşıya bakarak yürüyorsun, ilk kalkınca benim biraz tansiyonum düşmüştü biraz bekleyip tekrar denedik ve yürüdükçe kendine geliyorsun, onlar yürüttükten sonra kendini iyi hissettikçe yürü, nescafe al yanına şekersiz, kayısı hoşafı şekersiz, çünkü gaz çıkarıp ilk büyük tuvalete çıkman önemli, ben doğumun ertesi günü yapabildim ve çok rahatlamıştım. Nescafe de halsizliğe ve anestezinin etkilerine sırt ağrısı ve baş ağrısına iyi geliyor. Spinal anestezi baş ağrısı ve sırt omuz ağrısı yapabiliyor ama hepsi geçici. Gaz yapacak hiç bir şey yeme ilk zamanlar. Tavsiyelerim bunlar. Başka merak ettiğin bişey olursa yazabilirsin.