Reglm 4 gün geçikmesi . Kasık ağrım var ve şeffaf kokusuz akıntım hergün regl mi oldum diye bakıyorum çocuk çok istiyoruz ve dün ilk defa kustum bi böğürtü tuttu iğrendim tavuk kokusundan ve normalde iş temizlik çok yaparım 2 gündür bi nevresimi değiştirirken bile ağrım oluyor belimde yarin test alıp yapacam heyecandan duramıyorum belirtileriniz nelerdi yazarmısınız