Kızlar merhaba bilenler bilir eşimde beyin pıhtısı olmuştu bugün çıktı hastaneden eve geldi ama heryerim agrıyor diyor sağ tarafı tutmuyor felç sağ ayağı titriyor ne yemek yiyor ne su içiyor dün daha iyiydi bugün kötü oldu doktoru aradık bizim yapabileceğimiz bişey yok diyorlar birde üstüne kabızlık çekiyor aranızda doktor veya fizyoterapist olan varsa bu ayak titremesi normal mi