50_68 Biraz ağrılıydı ve hala ağrım var yürürken falan normal mi birde muayene olduktan sonra bir korku geldi doğum nasıl olacak bu canımı böyle acıttıysa diye siz ne düşünüyorsunuz 😐
_ecemg 50_68 Çok mu kastınız kendinizi acaba? 🥹 Benim de çarşamba günü çatı muayenem var kasmazsanız acımaz diyor herkes kendimi öyle şartlandırıyorum
Satisati 50_68 doğum sancısı ile açılma oluyor acilma olduğunda size yapılan çatı muayenesini hissetmiyorsunuz tabi dogum sancısı hafif değil ama tamamen olaya olacak ve bitecek gözüyle bakarsanız biraz teselli olabilirsiniz ayriyeten doğum çok kolay doğum olana kadar ki sancı biraz zor oda haliyle olması gerekiyor yeni bir insan dünyaya getiriyoruz
Rabiamina 50_68 doktorunuz kendinizi kastığınızı anlayıp sakinlesmeniz için öneride bulunmadı mi acaba
M-Urass_Mom Xxxxci _ecemg 50_68 38+0′da oldum. Yarın bir daha olacağım. Kendinizi kasmayın ve derin nefesler alıp verin. Acıtacak bir muayene değil. Siz oradaki pelvik kaslarınızı kastığınızdan acır sadece 💕
Satisati Xxxxci korkmayın kasmayın kendiniz yeter öyle acılı birşey değil kuru muyane etmiş olabilirler normalde parmaklarına jel döküyorlar
50_68 Xxxxci en başta sordum acıyacak mı diye yok sen yaparsın falan dedi sonra işlemi yaparken kasılmaya başladım çıktı sonra bitti diyerek
Susammmmmmmmmmm Vajinal muayene gibi 2 3 dk sürüyor asla korkulacak bir şey yok kanama falan da olmuyor kişiye göre değişen bir şey bence
Htccndn 50_68 bende bugün çatı muayenesi oldum hiç acımadı ama aradan yarım saat geçti kasıklarımda felan bir ağrı oldu benimde
50_68 Htccndn belki doktordan doktora ve de kişiden kişiye değişiyordur inşallah doğumlarımız kolay olur
Naznaz110 50_68 kesinlikle doktor bana dedi bu acıya dayanamıyorsun çocuğu nasıl doguracaksin diye ben de korkuyorum 🥺
Elfelf475 50_68 ilişkiye girmekten daha kısa süren bir şey bu çatı muayenesi siz bence fazla düşündüğünüz için de zor geçiyor. Farklı şeyler düşünün, kendinize inanın. Güzel şeyler düşünmek varken kendinizi bu kadar dertlendirmek çok da mantıklı değil 🌸