FatmaAtess Kızlar 9+6 haftalık gebeyim iki gündür belim ve kasik agrım var kanamam falan yok çok şükür kendimi inanılmaz halsiz ve yorgun hissediyorum ara ara hafif bulantılarım oluyor bu durum normal mı doktora gitmeli miyim tecrübeli anneler yardımcı olur mu bana acaba
Ageggjgg FatmaAtess ağrı normal bebek büyüdüğü için kaç haftada bir kontrole gidiyorsunuz benimde alıntım kesildi aynı haftadayız sizinki ne durumda beya, akinti kesildi normal mi ki acaba
Papatyapapatya FatmaAtess bende 9+6 aynı durumdayız..doktorum kanama olmadıkca korkma dedi...saydıklarının hepsını bende yaşıyorum...
Papatyapapatya Ageggjgg doktorum ayarlıyor bir hafta once gittim 29u na gel randevu yazıyorum dedi(aradakı süreç 3hafta)..yani doktorum ayarlıyor
Deletedmom333 Bende 9 haftalik gebeyim benimde akintim gecen haftadan kesildi her hafta doktora kontrale gidiyorum biraz skntılı bir gebelik oldugu icin doktoruma sordum herhangi bir sorun soz konusu olmadigini soyledi
Papatyapapatya Ageggjgg aynen canım çok zor zaman geçsede bi gitsem diyorum...en çok endişem saliklımı acaba diye...inşallah bu zaman sürecinde bi sıkıntısı olmamiştır....
Ageggjgg Papatyapapatya olmaz inşallah her kadın gebelikte tedirginlik yaşıyor malesef 😭😭Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin🙏🙏🙏