Kızlar dünden beri kahvaltıdan sonra ishal sancısı gibi ağrı cekiyorum terler bosaliyo ustumden ama tuvalete cikamiyorum biraz zaman gecince geciyo agri bi daha yasamiyorum boyle bisey yasayan varmi 34+5 günlük hamileyim doğum sancisimi nedir anlayamadim