Ftm35 Kızlar şöyle bir şey alsam ilk aylar için, içinde gece gündüz uyur mu yoksa park beşıkte mi alsam
gktgmom Ftm35 yenidoğanlar için uygun olduğunu düşünmüyorum aynı ürünün farklı markasından bende de var ama bebeğim daha düzgün kendini bile tutamıyor en çok kullandığım yataşın reflü yatağı bunlar sonraki aylar için bence
beyza36 Gece gündüz bunda uyur mu hiç olmaz yani beşik şart . Zaten yenidoğanı içine koyunca sırtı içine çöküyor çok eğimli siz birde sürekli orada uyutmayı düşünmüşsünüz
Ftm35 beyza36 o kadar rahatsız olduğunu bilmiyordum 😳 kuzenimin çocuğu hep içinde de yeter demişlerdi mantıksız demekki uzun süre tamamdır 👍