Elanur_tutak50 Kızlar yarın göz muanemiz var doktor 2 saat burada duracaksınız dedi nasıl bir muame ağrılı mı
Satisati Elanur_tutak50 bizimki iki dakika sürdü sadece ışıkla baktılar ve 6 ay sonra tekrar rutin bir kontrole gitmemizi söylediler acaba sizin muayne rop muayenesi mi
Kontes001 2 saat çok gibi sanki. Damla damlatıp göz bebeğinin büyümesini bekliyorlar ama kaç dakikaydı onu hatırlamıyorum
Kara22 Kontes001 ilk damla damlıyor 20 dk bekleniyor eğer büyüme olmazsa bir daha damlatiliuor onda da 20 30 dk bekleniyor