Neray Bilgisi olanlar bakabilir doktor söyledi ama niye bilmiyorum emin olamadım bir de siz bakabilir misiniz
Cberrin Neray hiç anlamam cinsiyetten sadece kendimde de yaşadığım için merak ediyorum doktorlara neden güvenmiyoruz banada doktorum kesin konuştu ama hala sanki öyle değilmiş gibi hissediyorum çok ilginç acaba forumları falan çok okuduğumuz için mi ya
Cberrin Neray banada 14. Haftada kız dedi o kadar emindiki sisteme bile kız yazıyorum dedi ya kız olmasını çok istediğim için hayalmiş gibi geliyo ya değişirse korkusu var bide bilemiyorum yani 🤦🏼♀️😅
Neray Ay bende aynı 🙈 farklı doktorlara gittim ikiside farklı söyledi bugün gittigim kesin kesin dedi ama bir yanım ikna olmuyo 🥹 evet yanılma durumları oluyor ondan da etkilenmiş olabiliriz 😂