BsrSnmr Gebelik zehirlenmesi yaşayan var mı aranızda? 38. Haftadayım ve acayip halsizlik var kalkamıyorum tansiyonum da yüksek zehirleniyo olabilir miyim ?
Canpamu BsrSnmr geçmiş olsun tek başına tansiyon yükselmesi zehirlenme olmuyor beraberinde idrarda protein kaçağı eşlik etmesi lazım bence dr gidin ihmal etmeyin