Ebbruc bilgeeS yıkarsınız tabi ki eşiniz su döker sizde yıkarsınız bebeğinizi, korkmayın zaten bebeğiniz yenidoğan hareketli değil şuan öyle ben tek başıma bile yıkamıştım
nimetdeniz bilgeeS ben ilk banyosunu tek başıma yapmıştım canım eşin de yanında olucaksa çok çok güzel olur kendine güven yapabilirsiniz cokda keyif alırsınız
myavocado bilgeeS ben kullandım sünger ilk banyosunda, suya girince zaten çok yumuşak oluyor, ama lifler gibi de sürtmedim cildine, daha ciltleri çok hassas oluyor çünkü, süngeri köpürtüp sıktım göbeğine v.s. köpüğü dağıtmak için kullandım.
Nur92 bilgeeS elinizi köpürtür sadece elinizle bile ovalayabilirsiniz sünger kullanmaktan çekinirseniz sonuçta bizim gibi vücutları kirleniyor yenidoğan bebeklerin.
KurabiyeninAnnesi123 bilgeeS tabiki de yıkaya bilirsiniz fileli küvetler oluyor eşiniz su döksün yavaş yavaş siz yıkayın eviniz serinse elektrikli soba veya fanla yıkayin üşütmesin bir süre tek bile yıkarsn cnm
Betul-97 bilgeeS Yıkarsınız tabi küveti varsa filesini takın sırt üstü koyun babası hem ellerini tutsun hem su döksün yavaş yavaş. Çıplak olduğu için korkuyor kendini güvensiz hissediyor biz öyle yapıyoruz sonra sol koluma yüz üstü koyuyorum sırtını başını yıkayıp hemen kuruluyoruz. Alışana kadar biraz ağlar biz 45 günlük olduk 2 günde bir yıkıyoruz alıştı artık ağlamıyor
Sadeceanne2 15 günlükten beri akan duş suyunun altında tek başıma yaptırıyorum daha güzel oluyor saha pratik ilk girip kendimi yıkıyorum bebeği pusete koyıyorum yada ana kucağına. (Duş sesine sakin sakin duru yor. Girmeden. Her şeyi hazır ediyorum ) sonra bebişimi alıp vücudunu yıkayıp en son başını yıkayıp çıkıyorum Demem o ki girip duş alın sonra bebeği. Alın. Yere bağdaş kurun çiti çiti yıkayın mis gibi Küvette yıkamaktan daha kolay daha rahat