HazelSeren Kızlar test sonuçlarım çıkmış ultrason güzeldi sorun yoktu kanda yeni çıkmış değerler Free beta hcg 19.40 Papp-A 2.11 çıkmış anlayanlar nasıl sizce
_ecemg HazelSeren ikili testte bu şekilde sadece kan değerleri bir şey ifade etmiyor maalesef grafiği doktorunuzdan almanız lazım o şekilde yorumlanıyor e nabızda da grafik çıkmıyor
tgb0208 HazelSeren benim değerlerime yakın çıkmış. Bende bi sorun yoktu çok şükür. Bide sanırım oğlunuz olacak ☺️
tgb0208 HazelSeren bi yerde okumuştum free beta hcg yazan yer 50den düşükse erkek yüksekse kız oluyormuş tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Bende tuttu en azından ☺️
tgb0208 Aslaninannesi_ bi yerde okumuştum free beta hcg yazan yer 50den düşükse erkek yüksekse kız oluyormuş tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Bende tuttu en azından 😊
HazelSeren tgb0208 he onu bende gördümde 65 olupta erkek olan varmış 20 olupta kız olan varmış yalan bence 😀 senin kaçtı değerlerin
HazelSeren tgb0208 evet yakınmış bana hayırlısı olsun hayırlı sonuçlar alalım bizde inşallah sağlıklı bir kızım olsun oğlum var 😀😀
tgb0208 HazelSeren inşallah Allah gönlünüze göre versin benimde ilk bebeğim olcak Allah izin verirse ☺️
Aslaninannesi_ HazelSeren erkek mi istiyorsunuz kız sağlıklı olsun de cinsiyeti boşver 😀 benim testim riskli çıkınca doktor fetal dna sonucunu açıklıyor işte cinsiyeti erkek saçları açık kumral falan benim tek sorum hocam sağlıklı mı onları hiç umursamadım