Evlattt Arkadaşlar 24 haftalık oldukk artık ağırlık hissetmeye başladım rahim büyüyo diyolar bende öyle hissediyorum sanki daha büyük daha şiş garip bi his sizde de böyle şeyler oluyo mu
mercimek-123 benim de kasıkta ağrı oluyor ama o rahim büyüdüğü için diyorlar karında şişliği istersen doktoruna bir danış