Gamzzkan merhaba, ilk hamileligmde 40a kadar hiçbir belirtim yoktu gayet normal bir şekilde devam ediyordum, 40+1 gece nişan geldi ama herhangi bir ağrı sancı vs yoktu, ertesi gün doktora gittim 4cm acıklık var akşam ya da sabaha gelirsin muhtemelen dedi eve döndüm, gece sancılar basladı ve sabah gittim doguma, sizde rahat olun lütfen herkes günler öncesinden bir belirti yaşamıyor bir anda oladabiliyor hersey, saglıcakla kavusun inşallah