2princessmother ben gördükçe bildiğim konularda yorum yapıyorum kendi açımdan söyleyeyim, sürekli post açıldığı için postlarimiz aşağıda kalıyor o yüzden yorum yaparak yukarıda tutmamız gerekiyor bende post açtığımda yorum yaparak yukarı cikariyorum ama bazen dediğim gibi sağlık konusunda veya hamilelikteki bazı durumlarda pek bilgisi olmayanlar cevap vermiyor ben mesela nişan, sancı vs gördüğüm postlara yorum yapıyorum genelde ama hastane çantası hazırlama , bebek bakımı, bebek eşyaları, 28 hafta ve üzeri hamilelikler vs bu konularda bilgim olmadığı için bakmıyorum.