Merhaba anneler benim ikili testim riskli çıkmıştı testten iki hafta sonra da bebeğimin beyninde iki tarafta kist olduğunu öğrendim bu da ikili testteki riski arttırıyormuş çok üzülüyorum fetal dna yaptırmayı düşünüyorum ama sonucundan da korkuyorum böyle bir durum yaşayan anne var mı neler yaşadınız