Gulsemin6155 Kızlar bugün reglim 2 gün geçti kan tahlili verdim beta 2303 çıktı sizce nasıl iyi mi? Normal mi yüksek mi bilen var mı ?
_moom Gulsemin6155 gebelik var ama iyimi kötümü bunu değere bağlayamayız. 2 günde bir kan vermelisiniz aynı yerde. %60 yükselmesi gerekiyor
Melike1001 Gulsemin6155 bence de betan gayet iyi ama yanlış bilmiyorsam kese görünmesi için min. 3000 olması gerekiyor diye biliyorum
Hasret18ayaz Gulsemin6155 kese görünür gittiğimizde kese gorundukten sonra betaya bakılmıyor direk ultrasona gidin kan verip stres olmayın
Mor-kelebek @Gulsemin6155 2 gün gecikmeye beta bence gayet iyi normalde 1500 de kesede gözükür diyorlar isterseniz aynı yerde aynı saatlerde 2 gün sonra tekrar verip artışına bakın
Hasret18ayaz Melike1001 yanlış bir bilgi 548 di keseyi gördüğüm gün beta tabi gebelfiimde betamda sağlıksız ilerliyordu