ozlemsirali 38.haftaya girdik. 37+4 de nts de sancı çıktığı için çatı muaynesi yaptı ama açılma yok çok yürüyüş pilates yapıyorum ama etki etmemiş. Kasıklarımda şiddetli ağrı var sizce neden
ozlemsirali Hatice5258  alt kısımdaki sancı 20 nin üstündeyse hafif sancı 40 ın üstündeyse doğum sancısı ama düzenli olması gerek