Dnzalm Fodega kullanıyordum doktorum onu 12.haftadan sonra önerdi şimdilik folanda kullanalım dedi kullanan var mı
teachermomyy23 Dnzalm merhabalar benim doktorumda bu folik asiti önerdi gebe kalmak için başlayacam siz memnun kaldınız mı ?
Dnzalm teachermomyy23 ben gebeyken kullanmaya başladım öncesinde başka kullanıyordum içeriğini beğenmediği için değiştirdi bundan da memnun kaldım