Razismom Merhaba kızlar, daha çok yeni anneyim 3 günlük 🥹🥰… Herşey çok güzel benim kalan tosbağa göbiş dışında… Nasıl eritebiliriz doğal yollarla tabi ki emzirmeyi dikkate alarak.. Bilgisi olan var mı🤗🍂🍁
Tugcev Razismom 18. Gündeyim her hafta biraz daha küçülüyor göbeğim 😀 normalde de göbeğim vardı kilo boy endeksime göre kilolu hamile kalanlardanım. Diyetisyenle görüştüm 2 ay önce kendini toparlaman lazım acele etme dedi. Ki haklı da bence. Bekliyoruz o yüzden 😀
ggmom Razismom bir ay kırk gün rahim kendini toparlar önce o toparladikca karın küçülüyor o aşamada doktorum kendini yorma organların rahatça güzelce yerlessin dedi zaten emzirirken rahim çekiliyor değişik bı his :) sonra bana korse kullan dedi mesela doktorum
Kontes001 Benim de 7. Günüm. Göbek henüz belli olmaz rahim küçülecek ilk önce ondan sonra kalana bakacaz 😀
Razismom Kontes001 valla benimki iyice sarkık ihtiyar gibi.. Aşırı canım sıkıldı geri nasıl toparlanacak diye
Razismom Kontes001 20 kilo tartı gösteriyor ama sadece bacaklarda kilo aldım/ödem… Fazla şiş çünkü, ama başka yerde hiç kilo almadım