Edaserbest Iyi aksamlar kızlar 32 haftalık hamileyim akşamdan beri karin üst bölgem acıyor daha sonra mide bulantim başladı nirmal mi ? Doktora gitcem düzelmezse.
Yaprakkm Edaserbest bende de aynısı var 32 haftamdayım bi kaç gündür karnımın üst kısmında yırtılmışcasına acı bi ağrı var bebiş ayağını falan dayıyo arada kendisi bastırıyo ondan dolayı olabilir diye düşünüyorum ama
Edaserbest Benim ilk defa bu akşam bu kadar fazla oldu gündüz bebeğim 1 2 kez hareket etti çok şükür şuan hareketlenmeye başladı acı olunca korktum. Doktora gittiniz mi siz acaba
Mrvnrtprak Edaserbest yok doktora ağrım sertleşmem karnımda acı var deyince ultrasonda her şeyin çok güzel bi sıkıntı yok üşütmekten olur diyor
CengizBurcuSaylk Karın üst bölge dediğin sanırım mide kısmı oluyor bende 32 haftalık hamileyim hem sertleşmeden hemde acıdan dolayı doktora gittiğimde sebebinin gaz olduğu söylendi üşütüyormuşum yani mide kısmım resmen acıyodu öne eğilemiyodum acaba seninkidemi öyle
Edaserbest CengizBurcuSaylk evet benimde aynı şekilde oluyo. Birde böbrek taşı var bende o da üstüne geliyo