Papatyam2608 maalesef karşılamıyor canım, ben serklaj oldum rahim ağzı kısalığı vardı hem bunu hem progestan fitil akşamları iki adet şeklinde kullanıyordum. Bu iğne yapması beni geriyordu bende doktoruma sordum iğne yapmayacağın zaman sabah da iki fitil at o zaman dedi bazen sabah fitil alıyorum bazen iğne alıyorum, çünkü kendi kendimize yaptığımız için beni geriyor yanlış bişe yaparız falan yoksa zaten ince iğne acımıyor da pek