Sumeyydinc MERHABALAR 4 AYLIK BEBEĞİM VAR KORUNMA YÖNTEMİM İŞE YARAMADIĞI İÇİN HAMİLE KALDIM ŞOKTAYIM NE YAPICAM BİLEMİYORUM BU ŞEKİLDE BEBEĞİ KÜÇÜKKEN HAMİLE KALAN VAR Mİ ZOR OLUYOR MU NASIL GEÇİYOR GÜNLER DOĞUM ÖNCESİ VE DOĞUM SONRASI😕
Meliha09 Sumeyydinc 13 14 aylıkken kaldım şu an 35 haftalık hamileyim ve 22 aylık bi oğlum daha var bu bile bana çok az geliyor 4 dahada az ama benimde sizin gibi istem dışı oldu yapcak bir şey yok hayırlısı olsun🙏