Havvabektas Ayse-hambal ben 8 haftalıktan içiyorum şuan 25 haftalık olduk hala devam tsh 1.04 ve 1.47 arasında gidip geliyo sorun yok çok şükür düzenli için ilacı ve düzenli kontrolü gidin
Ftmnnr Ayse-hambal yok yaa hemen düşen bişi ztn çok şükür ki sadece tedaviye ( ilaç tedavisine ) başlaman önemli doğuma kadar kullanırsın ama o olmaz internete bakma sen internet sağlık konusunda bakılması en en son gereken yer bence
Rbiabs Ayse-hambal hamilelikte yükseldi ama zaten hamilelikten önce de kullanıyordum.hamilelikte artırdilar