Kızlar bugün 39+5 teyiz. Doktorum yarına sezaryen günü verdi yarın 1 de olacak. Kontrolde bebeğimin gelişimi biraz gerilemeye başlamış bir de kanala giremiyor o yüzden sezaryene döndü . Önerileriniz var mı ? Giderken ve çıkarken elbise mi giymeliyim ? Normal depend bezlerden takabildiniz mi yoksa normal ped mi almalıyım ? Hoşaf falan almam gerekir mi ? Çok ağrılı acılı mı oluyor ? O kadar korkuyorum ki yazarken ellerim titriyor resmen 🥺