Kızlar 36+4 teyim . suyumda azalma olmuş . doktor Çarşamba alttan uyarı vericek Perşembe yatisini veririz dedi büyük ihtimalle. Tansiyonum problemim var. Tansiyon normal seyrederse normal yükselirse sezaryana alinacagimm. benim için nolur dua edin kolay geçsin. Kızımı çok zor doğurmuştum aklıma geldikçe aşırı korkuyorum. Dua eder dua beklerim.🙏🏻🥺