Kızlar merhaba. Pcos hastasıyım ben adetlerim çok düsensiz en son 27 Temmuz da adet oldum daha sonra 2 Eylül ile 6 Eylül arası tatile gitmiştik çok ağrım bardı yumurtalıklarım da yumurtlamadır diye değerlendirdim. Adetim ne zaman olacağını bilmediğim için ilişki üzerinden saydığımda bugün 17 gün oldu. Erken gebelik testi yaptım negatif. Ama benim sağ yumurtalığımda batma var ve kasık ağrısı sağ bacağıma vuruyor. Demin test yaparken idrarımın çok açık sarı olduğunu fark ettim ilk defa o kadar açıktı. Ve idrar da akıntı gibi beyaz şeyler vardı. Sizce biraz daha bekleyeyim mi yoksa adetim sökülsün diye soğan suyuma başlim mi olsa çıkarmıydı ? Geç döllenme falan diyolar ama onu anlamıyorum ben napıcağımı şaşırdım