Nk1984 ZSK içini ferah tut,pozitif dusun bence.Bi önce ki gebeliğim boş gebelikte beninm de,simdi 17 haftalık hamileyim cok sukur.
Nnazli1996 ZSK canm sağlıkla gelsin bebeğin bende boş gebelik yaşadım doktorum bir daha olmaz olma ihtimali çok düşük dedi insalah olmaz icini ferah tut
Gizem_miros ZSK eger sende veyya esinde kalitsal kromozol bozuk yoksa genetiklik tekrarlamiyor canim hic korkma tekratlamaz
Dilruba92 Nk1984 Bende boş gebelik geçirdim pazartesi kürtaj oldum kaç ay sonra tekrar hamile kaldınız acaba
Seah Dilruba92 aynı gün aynı şeyi yaşamısız tekrarlar mı diye korkuyorum doktorum teste gerek yok dedi ilk olunca siz test yaptınız mı
ZSK Gizem_miros on yaşında sağlıklı bir oğlum var . Benimde aklıma senin yazdıkların geldi . Ama şöyle düşünüyorum bir problem olsa eşimde veya bende oğlumda da ALLAH korusun illaki bir problem olur du. Sence?
Dilruba92 Seah ilkinde sadece smir almışlardı kontrol etmişlerdi ultrosonla bir sıkıntı olmadığını söylediler ama şimdi 4 de randevum var genetik test istiycem bakalım 3 ten önce yapmıyorlar ama korkuyorum tekrar yaşamaktan
Dilruba92 Seah ilkinde sadece smir almışlardı kontrol etmişlerdi ultrosonla bir sıkıntı olmadığını söylediler ama şimdi 4 de randevum var genetik test istiycem bakalım 3 ten önce yapmıyorlar ama korkuyorum tekrar yaşamaktan