Merhaba bugün tam 37 haftalık hamileyim kontrolüm vardı ona gittiğimde nstde sancı çıktı sonra bende regl sancısı gibi sancı hissetmeye başladım belim ve kasıklarımda sonra doktor açıklığıma da baktı 1 cm açıklık var artık her an olabilir dedi bu zamandan sonra ne kadar sürer acaba heyecanlandım biraz bir de bebek bundan 13 gün önce sanırım gitmiştim 35+2 de 2700 falandı kilosu önden gidiyordu bu 13 günde sadece 100 küsür gram almış 2800 küsür olmuş sıkıntı olur mu ya doktor bir şey olmaz doğum daha kolay olur dedi ama üzüldüm yine de çok az almasına