Arkdslar merhaba 6 agustosta sagliksiz gebelik duurmu nedeniyle kirtaj oldum somra icimde parca kalmis ve 27 agustosda ikinci kurtaji olmak zorunda kaldim.
Simdi sorum su ikinci kurtajdan sonra 6-7 gün hafif kanamam odu ve bittti 3 eylul sonrasinda kanama olmadi huc. 20 eylul cuma aniden kanama oldu 21_22 eylul cmrtesi pazar da yogun kanama yasadim regli gibi. Ve bugün de bicak gibi kesildi kanama falan yok. Sizce regl mi olmusumdur yoksa baska bisey mi kafam karisti suan hic kanama yok 3 gun cok yogun regli gibi kanamam oldu ama. Kafam karıştı. Hani regl sonrasi kajve akıntıya donersi iki gun falan oyle geçerdi o da yok. Deneyimlerinizi paylasablir misniz