RiRi22 Kızlar oksapar ve coraspirin kullanıyorum. 32. Haftada coraspirin bırakılıyor diye biliyorum doğru mudur. Doktor kontrlunde bunu sormayı unuttum.
E_Duha RiRi22 hayır ben 35 deyim hala devam ediyorum her ikisine hatta pazartesi günü ilaçlarımı yenileyecek doktorum burada yazılana göre bırakmayın doktora sorun herkes aynı değil..
Cihangir09 RiRi22 34 35te bırakılıyor genelde 32 biraz erken gibi ama zaten doktorunuz bunu belirtir soylemediyse devam etmeniz gerekiyordur
dika RiRi22 merhaba ben 11 haftada bıraktılar 6 haftamda başlamıştım kanamam olunca hemen birak dedi doktroum hala kanama alanım olduğu için doktor kullanmamı yasakladı
Fulya90- Evet canım ben geçen hafta gittiğimde haftaya bırakacaksın dedi bana çarşamba günü bırakıyorum Allah nasip ederse
RiRi22 Mucize-1 bizimki de 32 de bırak demişti. Tabi aradan baya bir ay geçti yeniden sormayı unuttum.:)'-